Politica de retur
La AutoNeo.ro ai timp 14 zile lucratoare sa te razgandesti in caz ca nu esti convins ca ai facut alegerea potrivita. Daca produsul achizitionat nu corespunde asteptarilor tale, poti returna produsul, iar noi iti oferim 2 optiuni: fie iti returnam contravaloarea produsului in maxim 14 zile, fie poti folosi banii proveniti din stornarea facturii pentru achitarea altui produs.
1. Returnarea produselor se supune urmatoarei legi:
Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34 din 11 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative:
Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire si/sau interventii etc.
Consumatorul are obligatia sa notifice in scris comerciantul ca renunta la comanda, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului completatnd formularul de mai jos, formular care este obligatoriu.
Deasemenea, aveti obligatia ca in 24h de la primirea coletului, sa ne instiintati daca produsul livrat are un defect de transport sau de fabrica. Orice alta reclamatie, dupa acest interval, este nula. Daca la livrarea coletului de catre curier constatati urme de loviri, de desfacere a coletului, de trasport necorespunzator, va rugam sa nu semnati actul de transport si sa nu receptionati coletul; daca totusi o faceti, o faceti pe raspunderea dvs., dar va recomandam totusi sa incheiati un proces verbal cu curierul.
Daca la ridicarea coletului din pachetomat constatati problemele de mai sus, va rugam sa faceti poze si sa le trimiteti la adresa comenzi@autoneo.ro.
Dupa completarea formularului de mai jos, o sa fiti contactat in maxim 48h de un operator pentru a va indruma unde si cu ce curier trebuie sa livrati produsul. .
In maxim 14 de zile de la data intrarii in posesia produsului va vom inapoia contravaloarea lui si doar intr-un cont bancar, indiferent ca dvs ati plasat comanda cu livrare la curier, NU returnam decat in cont bancar.
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre cumparator.
Orice modificare a stării produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibilă vânzarea lor ca produs nou, ne rezerva dreptul la aplicarea unei taxe administrative de readucere a produselor la starea în care au fost livrate; taxele sunt cuprinse între 0(zero) și 100% din valoarea inițială a produsului. Cuantumul taxei administrative va fi comunicata clientului dupa receptia si constatarea starii produselor.
2. NU se pot returna:
Produse care prezinta modificari fizice,
Produse care prezinta lovituri,
Produse care prezinta zgarieturi,
Produse care sunt defecte, iar defectiunea lor nu a fost anuntata in 24h de la primirea coletului.
Pentru orice alte detalii suplimentare va rugam sa ne scrieti la adresa comenzi@autoneo.ro
Va multumim.
Formular de retur
Va rugam sa completati mai jos toate datele solicitate pentru identificarea produsului si procesarea returului:
* Numele sau nick-ul pe care ati plasat comanda
* Cod produs (SKU) – vezi pe factura
* Descriere produs
* Numarul comenzii – vezi comanda primita pe email sau factura
* Data cand s-a plasat comanda
In cazul in care produsul este deteriorat, va rugam sa atasati si cateva poze.
Atentie: Procesarea returului poate sa dureze pana la maxim cinci zile lucratoare si se calculeaza din urmatoarea zi a receptiei de la curier.